519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

LED-Blinklys men hvad med Relæ? LED-Blinklys men hvad med Relæ?

Hej.

Gammel maskine, nye LED blinkere, så virker l.... ikke, øjensynligt fordi der ikke er modstand nok i LED til at trække et traditionelt blinrelæ!!?? Så hvad gør man så?? Kan da ikke være den første der har stået med et sådan problem. Har hørt noget om at man kan indbygge en modstand, men det lyder besværligt og bøvlet. Nogen der har kendskab til et relæ der er beregnet til LED, altså lille modstand?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED-Blinklys men hvad med Relæ?
  • #2   12. sep 2006 du skal have nogle modstande på der forbruger 25 watt til hver side. altså to modstande! men jo det er nok nemmest at skifte relæet, men dertil kan det ske at din kondensator ikke kan klare at blinke med alle 4 på en gang (katastrofe blink)

• #3   12. sep 2006 skal du ikke have oprettet din cykel???

• #5   12. sep 2006 @ Mikkel tak for links og gode råd, køber et hos dinmc.dk ærgeligt de ikke har lidt andet godt smiley

@ Ronnie har forsøgt at oprette min mc 2 gange, men den bliver kaseret. Har kun 1 billede pt og den er igang med en større ombygning. DVS at der er visse detaljer, som ikke ligefrem ser fedt ud på.... Speedo sidder fast med strips (Det virker af lort og skal have et andet til næste sæson)... Så har jeg en stor grim plastikdunk siddende på højre side med kølervæske... også påsat med sorte plaststrips.... Den kan jeg jo ikke undvære desværre, så skal have lavet en ny i rustfri rør, der følger cyklens linier! Den skal have stellet poleret og lidt andet gejl... så næste forår skulle den gerne stå topdollar og så skal i sku få billeder!

• #6   12. sep 2006 det gør da ikke så meget, det er jo bare billeder og tekst der mangler, så tag nogle og sig den mangler den sidste finish, så skulle den da være hjemme, det koster jo ikke noget

• #7   12. sep 2006 Hmmm har ikke tid lige for tiden, opretter den når jeg får taget nogle pix

Kommentér på:
LED-Blinklys men hvad med Relæ?

Annonce