519 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
LED-Blinklys men hvad med Relæ? LED-Blinklys men hvad med Relæ?
Hej.
Gammel maskine, nye LED blinkere, så virker l.... ikke, øjensynligt fordi der ikke er modstand nok i LED til at trække et traditionelt blinrelæ!!?? Så hvad gør man så?? Kan da ikke være den første der har stået med et sådan problem. Har hørt noget om at man kan indbygge en modstand, men det lyder besværligt og bøvlet. Nogen der har kendskab til et relæ der er beregnet til LED, altså lille modstand?
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
jun 2005
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
@ Ronnie har forsøgt at oprette min mc 2 gange, men den bliver kaseret. Har kun 1 billede pt og den er igang med en større ombygning. DVS at der er visse detaljer, som ikke ligefrem ser fedt ud på.... Speedo sidder fast med strips (Det virker af lort og skal have et andet til næste sæson)... Så har jeg en stor grim plastikdunk siddende på højre side med kølervæske... også påsat med sorte plaststrips.... Den kan jeg jo ikke undvære desværre, så skal have lavet en ny i rustfri rør, der følger cyklens linier! Den skal have stellet poleret og lidt andet gejl... så næste forår skulle den gerne stå topdollar og så skal i sku få billeder!
jun 2005
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
LED-Blinklys men hvad med Relæ?