712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Autoradiomontering på Burgman AN 400 Autoradiomontering på Burgman AN 400

Jeg har gået og tumlet med en ide om at få monteret min autoradio her oppe i kåben, hedder den ikke det ? her under omdr. og km tæller, men der skal udskiftes et eller andet så det kommer til at sidde ligesom på en Honda gold wing er der nogen her der har styr på hvor man køber en anden plade så radioen kan indbygges, på nuværende tidspunkt har jeg radioen monteret nede i rummet til højre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autoradiomontering på Burgman AN 400
  • #1   21. maj 2015 Jeg har haft en 2007 hvor jeg montere en lille mini radio med mp3 indgang samt 2 marine højtaler i hanske rummene i siden , jeg har forsat 1 stk radio liggene hvis du er interesseret ? de spiller fint og nem at montere , mvh Johnny

• #3   22. maj 2015 Behøver ikke være så svært
    Gps eller telefon som afspiller
    Her min gamle Yamaha Gts med 3.5mm jackstik i handskerum, så kunne spille musik, forstærker ligger i bagerum, og 2 indbyggede højttalere under instrumentering.
    https://m.youtube.com/watch?v=fnN9eMik-LI

• #4   22. maj 2015 Her lavet på min hayabusa
    Gps sørger for musikken, og guide under kørsel, 3 1/2" højttalere i hver side, og forstærker i bagagerum
    https://m.youtube.com/watch?v=VCqbfmqy4No
    T

• #5   22. maj 2015 Udvendige højttalere vil jeg anbefale, der er noget mere power på.

• #6   22. maj 2015 Johnny B
    Der nede til højre der har jeg også min alm. autoradio til at ligge, og jeg er IKKE MEGET for at udskifte min radio, for det har jeg gjort en gang på grund at tændingsstøj, den jeg har nu er med USB stik, hvor jeg lader min mobil og også herfra mobilen er der GPS beskeder, TOTALT uden støj, som du kan se på billedet jeg har lagt ind, her ser du de to stik på styret.
    Mobilen bliver sat til stikket til højre, og derfra går så signalet videre til AUX indgangen på radioen, signalet går derfra videre til en " Parrot 300 " som slår signalet fra når telefonen ringer, og så går signalet videre til det venstre stik på styret, og derfra op i min hjelm.
    Det hele kører 100 % men jeg ville nu godt have radioen flyttet op i kåben, for under kørslen er det noget bøvlet når man ikke kan se radioen, men bare sidde der og rode i blinde.
    Hej

• #7   22. maj 2015 Det var avangseret , den lille radio jeg havde var bare ind over tændingen og så marina højtaler og det kørte fint og ingen støj , den har auto søg på stationer osv

Kommentér på:
Autoradiomontering på Burgman AN 400

Annonce