{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

tommy T
tommy T
Tilmeldt:
22. maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Yamaha xvs 650 projekt {{forumTopicSubject}}

Hej.

står og vil gerne igang med et projekt.
kunne godt tænke mig at få lavet en Yamaha xvs 650
eller en suzuki vz 800 om til noget ligne den på billed.
Mit problem er at jeg godt selv vil være med i projektet og samle og lave og vil høre om der er nogen her inde der kender en som kender en, som vil være frisk på sådan et projekt.
Tænkte at jeg godt ville have den færdi til næste år smiley
I må meget gerne skrive hvis i har en ide. en anden forhindring kan være at jeg vil have single arm bagswinger på, så personen skal have lavet sådan noget før, da der nok skal noget erfaring til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha xvs 650 projekt
  • #1   22. maj 2015 Kender ikke dit budget... men det lyder som du hurtigt har rundet 50 kilo... ihvertfald efter min mening... bare til info... ikke at det skal stoppe dig... nu skriver du jo ikke noget om hvad du selv kan lave...?

  • tommy T
    tommy T Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   23. maj 2015 ja det koster cyklen i sig selv smiley
    havde os regnet med at ende i en små 100.
    hmm, ja du siger noget, kan selv stå for maling samt svejsning.
    det jeg har brug for er en der kan det med morter og ledningsnet osv, det tekniske aspekt smiley
    og en der kan fortælle mig at man kan gøre sådan osv..
    har en million billeder med ting jeg godt vil have med som detaljer på cyklen, så ved som sådan godt hvad jeg vil have,


  • #3   23. maj 2015 Det er vel mere en med viden om konstruktion/maskinearbejde frem for motor... et nyt lednings net koster Ca. 2000-4000 kr hvis der skal laves helt nyt fra bunden og rykkes lidt rundt på tingene..

  • #4   23. maj 2015 Er det til show, eller noget du rent faktisk vil køre på?

    I så omfattende et projekt er der en del lovgivning at tænke med ind i billedet også.


  • tommy T
    tommy T Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   23. maj 2015 #Milling. ja ved godt der er en masse ting man skal vide med hensyn til lovgivninge, er også derfor jeg skal have en med som kender til det shit.
    den skal selvfølgelig køres på men stå lige så lækkert som var den til show.


  • #6   23. maj 2015 Hvis det skal være lovligt skal du ha mange flere penge op... så kan det måske blive lovligt. ..

  • #7   23. maj 2015 TÜV godkendte forgafler, bagsvinger osv. osv. osv. ja det løber rigtig hurtigt op. Tror mindst du skal regne +50.000,- og så motorcyklen ved siden af.

    Det kunne helt sikkert blive et møg fedt projekt! Men hvis du ''bare'' er ude på at skulle være blæret kørende, så kan man altså også lave fede ting for langt mindre,


  • #8   23. maj 2015 100,000 koster det utroligt let....
    Hvis du virkelig skal lave noget som folk siger wauuuuu til så runder du nok også 150- 200.000 kr


Kommentér på:
Yamaha xvs 650 projekt

Annonce