{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bobbins
  • #2   7. aug 2015 ved godt de ikke koster meget, men vil man gerne have dem lidt custum eller bare ikke som alle andre kan man jo lave dem selv. kan jo også bare selv købe dem og måle koster jo kun ca 70kr.
    men det kunne jo være der var en der gad måle sine,

• #3   7. aug 2015 Hvis du er fra Aarhus kan du køre ud til mine forældre og hentet et sæt. Der ligger vidst to slidte sæt.

• #5   7. aug 2015 hvis de er home made. er der ingen som har de samme :-)vel...

• #6   8. aug 2015 hvis de er home made skal du vel ikke rigtig bruge nogle mål?? medmindre du vil lave en kopi af noget til 40 kroner??

• #7   8. aug 2015 egentlig bare den diameter hvor V griber. men den er vel omkring en. fingers tykkelse .
    tak for hjælpen istædet for at give mig svaret, har i selv ladet mig finder det. ren terapi fantastisk smiley

• #8   8. aug 2015 jeg har 2 sæt det ene er 15mm hvor løfterne skal ligge på med ligge i siderne er Ca 40 mm (afligningsflade på 15-20mm)

det andet er Ca 25 mm stadig Ca 40 mm (dog skrå) sider (afligningsflade på ca5mm)dem der virker mest stabile

har midler tidligt brugt to bolte M6 (6mm) virkede ganske fint ser dog tosset ud

min løfter fra biltema kan gabe over op til 30-32mmm

altså bare din løfter kan gabe over det er det fjong

• #9   8. aug 2015 og jeg siger tak for svaret.

Kommentér på:
bobbins

Annonce