916 visninger
|
Oprettet:
Diode blinklys. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg overvejer at købe nogle diode blinklys til min nye GIXXER.
Har kigget i det nye katelog fra Carl Andersen og fundet dem jeg vil have.
Jeg mener at have hørt, at der skal monteres en modstand. Er dette korrekt og følger den i så fald med?
Kan en modstand købes ved en MC forhandler, hvis ikke den følger med?.
Har nogen af jer erfaringer med blinklysene fra Carl Andersen?
Hilsen Gert
www.theducklings.dk
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 805
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 450
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 829
/Thomas
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
Rizoma laver også et relæ til diode blink har det monteret og det virker perfekt
Diode blinklys.