{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

ombygning {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står og skal til at bygge den her sag om så til bobber stilen det er en replica af en Honda rebel 250cc, også kaldet konced 250cc, Jeg ville høre om i har nogle forslag til hvordan jeg griber det an hvad angår affjedring, dæk, sæde, skærme osv. om det er muligt helt at undvære den bagerste affjedring og svejse lidt gør på eller om det ville ødelægge køreturen. Jeg håber på at få en masse inspiration, Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ombygning
  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #1   27. okt 2015 Et stivstel ødelægger turen for dig, den mindste ujævnhed i vejen bliver overført i ryggen. Desuden må du hverken svejse eller skære i dit stel...

  • #2   27. okt 2015 Og dit stel er ikke bygget til at der ikke er affejdring. Og hvordan er kvalitet på det jern og de svejsninger det er brugt på dit stel når man tænker på prisen af din MC. Er du villig til at teste og finde ud af det med dig selv bagpå.? Søg lidt på nettet inden Honda rebel custom chopper, bobber, osv. Der kan du nok finde list ideer til din egen MC

  • #3   27. okt 2015 Der også nogen onbyggede herinde, tjek under lifan og jinlun

  • #5   27. okt 2015 Ja og da Helle at sad der blev bøde det nye afgift. Så Dexter den nye stil i dk. Man kan ikke Press skatten mere eller normale afgifter, selv om hun dog gjorde det på en del ting - men nu bruger man bøder dom en skilt afgift. Dexter jo en "bøde" så set er ok

Kommentér på:
ombygning

Annonce