Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ebay pris gæt?
  • #2   5. nov 2015 Altid altid altid skriv "please mark down the valute" det er sådan en kommentar der får dem til at skrive 8-9$ har gjort det meget, og det har virket NÆSTEN hver gang.

• #3   5. nov 2015 ellers skal du regne med 230+160+told og moms så 500-600

• #5   5. nov 2015 http://www.toldpriser.dk/toldberegner smiley

• #6   5. nov 2015 160kr plus 25% moms

Men få dem til at skrive en mindre pris end 80kr. Det grænsen nemlig.

Forresten så stort set alt lave i Kina idag, så om man bestiller direkte eller betaler en forhandler 1000% mere er lige vidt smiley

• #7   5. nov 2015 Marcus: Ja meget er lavet i kina, men der kan være kæmpe forskel på kvalitetskontrollen og kvaliteten af de varer man får over ebay og dem et anerkendt mærke sælger til "overpris", selvom de ser ens ud i annoncen.

Jeg har bestilt rigtig mange ting fra kina på ebay og min erfaring siger mig at de billige ting typisk er billige af en årsag. Mange gange er de glimrende hvis man tager højde for det, men hvis sikkerhed eller flot finish er et must så ville jeg nok finde mig en anerkendt forhandler som står inden for de produkter de sælger.

Dennis: Du kan ikke finde de samme spejle på en europæisk side? Det bliver sikkert lidt dyrere, men du slipper for bekymringen om told+moms samt delende kommer frem hurtigere.

• Patrick B
    Patrick B Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 27
    #8   5. nov 2015 Det er ikke sikkert det bliver taget i told smiley

• #9   5. nov 2015 har købt fra kina ca 30 gange og én gang er det taget i tolden....
    og det meste vi køber herhjemme af gejl med blinklys er alligevel fra kinøjserlandet, jeg har ihvertfald aldrig haft problemer med kvaliteten.

• #10   5. nov 2015 kun vare over 80 kr skal man passe på med. og skriver man til dem på ebay (sælgerne) vil de gerne være sammenarbejdsvillige og snyde med prisen på pakken så der bare står en pris under grænsen

• Patrick B
    Patrick B Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 27
    #11   5. nov 2015 Jeg har fået kniv og laser fra Kina uden problemer smiley

• #12   5. nov 2015 og "en jeg kender" har fået en taser som er i en lommelygte, den er genial. 100k V, mmmh

Kommentér på:
ebay pris gæt?

Annonce