834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Til bandit ejere, farve kode???? Til bandit ejere, farve kode????

håber at få noget hjælp, jeg har en bandit GSF 600n T fra 1996, jeg mangler farve koden??, den er mørke grøn, der er mange som har en bandit magen til min i samme farve så der må være nogen derude som kan hjælpe lidt:)

ha en god vinter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til bandit ejere, farve kode????
  • #2   24. nov 2006 Farve er svær at vurdere på din profil. Har selv en grøn BANDIT men kan ikke se om det er samme farve.
    Hilsen Keld.

• #3   24. nov 2006 det er en svær farve, når der er sol lys på den er den næsten helt sort, den grønne som 1200`ren har, er en anelse lysere end 600n, mener at det kun er 600`ren der har den her mørke grønne farve. og det er præsis den samme som din gamle johan.

• #4   24. nov 2006 tror jeg kigger forbi en fiat forhandler og høre af,
    men hvis der er nogen som ligger inde med koden vil jeg blive glad:)

• #5   24. nov 2006 Pil et stykke kåbe af og tag den med til en auto laker, de har farvekort som du kan sammenligne med og finde din farve.

• #8   25. nov 2006 havde også tænkt på det med at tage en kåbe del med ned til maleren så må jeg se hvordan det går. johan super fedt at høre en bandit i action:) forbandet være denne vinter jeg vil sku ud og køre!

tusind tak for jeres hjælp! jeg må lige sætte noget billede på galleriet og med farve kode hvis det går godt med lakeringen, det kunne jo være andre kom ud for at skulle bruge noget farve kode også.

Kommentér på:
Til bandit ejere, farve kode????

Annonce