597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Robert E
Robert E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

kåbe kåbe

jeg er den glade ejer af en kawasaki gpx 750r men da den har fået nogle skrammer og knæk i kåben efter den har været nede og ligge ville jeg høre om der er nogen der ved hvad man kan bruge til at lime den sammen med igen?? og hvad man kan bruge som "spardel" til de rigtig dybe ridser?. håber der er nogen der kan hjælpe
Hilsen Robert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kåbe
  • #1   12. feb 2005 Epoxylim skulle kunne gøre tricket der hvor den er knækket og maleren klarer jo ridserne smiley

Mvh.
    Thomas

• Robert E
    Robert E Tilmeldt:
    feb 2005

#2   14. feb 2005 tak for tippet smiley keg har hørt at det er en rigtig god idee at sætte nogle skruer i kåben sammen med glasfiber. kan det passe eller holder det også uden..??
    Det med maleren he he det ville jeg jo gerne prøve at gøre selv. men da bruger man vel bare sprøjte spartel eller??? ps kanon fede kværne i holder jer smiley

• Robert E
    Robert E Tilmeldt:
    feb 2005

#3   15. feb 2005 Jacobsen
    Du har måske en hel del erfaring i det der med at fikse kåber??? det lyder sådan smiley du skal have mange tak for tipet. jeg tror at jeg vil prøv med det der glasfiber der. så hvis du ikke hører fra mig i løbet af de næste par dage så har jeg nok støbt mig selv ind i glasfiber he he. håber sku det lykkedes for mig.. P.S. kender du nogle steder på nettet hvor man kan finde stumper til en cykkel som min??? jeg har ledt efter instrumentering til min i lang tid men uden held. det er bare helt vild svært at finde dele til den cykkel jeg har. trals.. hyg dig.

Kommentér på:
kåbe

Annonce