{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Erfaring med mini batteri? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen folkens.

Jeg har kørt med et BALLISTIC PERFORMANCE DRY CELL LITHIUM batteri, men det er faldet sammen. Dette er kun et år gammelt og har en kammerat der på 2 år har haft 2 stk. Syntes det lidt dyrt at bare købe og købe et batteri hvert år til ca. 1700 kr. Er der nogen der har erfaring med andre batterier i denne størelse? Som er bedre? Det er købt i bikeshoppen og kan se de også har skiftet det ud med et Antigravity batteri.

Må lige finde målende her senere smiley Cyklen står nemlig oppe på værkstedet. Grunden til de samme mål, er færdig der er lavet batteri kasse og det lægger ned i kassen.

God dag.

V.H Jonas A - Jeg vender tilbage med mål, men nu mere for at har om folks erfaring. Stavefejl er gratis smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med mini batteri?
Kommentér på:
Erfaring med mini batteri?

Annonce