{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Hvilken lak? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Hvilken lak (på spraydåse) skal jeg give denne tank, for at den ikke bliver hverken for mat eller blank? Jeg ønsker at beholde det slidte udseende.

1. Satin mat 2K lak
2. Klar 2K lak og så en tur med noget fint sandpapir

Den 3. mulighed er at der er en i Østjylland der siger: Kom forbi, så ordner jeg det for dig.

Pft Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken lak?
  • #1   12. apr 2016 Prøv at spørge den lokale autolakerer. Det er ikke altid de tager spidsen af en jetjager smiley
    Sidst gav jeg 1000,- for klarlak på en tank og 2 skærme. Det holder og er en lagtykkeæse som er svær at få med spraydåserne.


  • #2   12. apr 2016 1000 kr vil nærmest være en 10-dobling af maleomkostningerne indtil videre smiley Mit budget egner sig bedre til dåser.

    Men måske skal jeg tage rundt og høre.


  • #3   12. apr 2016 Kvalitet koster.. Jeg synes det er billigt for at få en overflade der kan tåle det den udsættes for smiley

  • #4   18. apr 2016 Det endte med at den fik motip 2K klar lak. Efter 24 timer i bryggerset, var lakken stadig blød. Så fik den 45 min ved 80 grader i ovnen (det var konen ik tilfreds med), og så hærdede det fint.

    Den er selvfølgelig mere blank i lakken, men jeg er tilfreds med resultatet smiley


Kommentér på:
Hvilken lak?

Annonce