963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Rimtape "ville det se godt ud ??" Rimtape "ville det se godt ud ??"

Som overskriften lyder, ville det se godt ud med rød rimtape på min cykel ??, eller ville det være lidt for meget gejl ??, jeg har tænkt lidt på en rimtape i reflekterende rød "8 mm". Jeg er lidt i 7 sind der, for jeg vil ikke overklistre min cykel med for meget gejl. og godt nytår til jer alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rimtape "ville det se godt ud ??"
  • #1   31. dec 2006 tror det ville passe meget godt ind,
    hvis du kan ramme samme farve, som kåberne.

• #2   31. dec 2006 hmm... ved ikke rigtig. Synes din cykel har en meget klassisk og stilet farve, så jeg tror det ville blive lidt for poppet med rimtape, ihvertfald i flourescerende farve. Måske kunne det se meget godt ud hvis du kan ramme samme farve som kåben... som Mikkel skriver.

• #3   31. dec 2006 Hmm både og.. Din cykel er så flot, også uden.. Og ALLE nye cykler ser man jo med STRIPES, i dag, så det er vel ikke sjovt mere? Har selv overvejet at fjerne mit..! Men igen.. bare min mening :o)

GODT NYTÅR!!!!!!!!!!

mVH. aNDERS j ;OP

• #4   31. dec 2006 Tror du får svært ved at ramme cyklens farve.. Men kan du finde noget der matcher ville det være nice. Yamaha bruger det standard på bla. den nye R6 -så helt sikkert det er moden nu smiley

Tillægsspørgsmål: er der nogle der har en DK side hvor man bestille rim tape? Har kigget de fleste skiltemalere/sticker steder igenem, men det ser ud til at man skal bestille det i udlandet eller?

• #6   31. dec 2006 Jeg synes din cykel er så fed, at det vil være synd. det jo en voksen herrecykel

• #7   31. dec 2006 Jeg tror det kommer til at se alt for fedt ud. Men så skal det også være reflekterende farve!

Denne ligner lidt din (hvis ikke jeg tager fejl)
    http://www.tapeworks.com/Customer%20Bikes/Customers2005/VinceGuarniereR1.html

• #8   31. dec 2006 Det ville se rigtig godt ud, men skal for alt i verden ikke være reflekterende.. så kunne du ligeså godt sætte neonlys på dit undertail og skrive NO FEAR med bøjet neon.. hold det på et sobert niveau smiley

• #10   31. dec 2006 (link fjernet)

Sådan ville jeg gøre, en lidt "mørk" rød farve, der ikke ligner jeg-er-ny-i-trafikken-refleks når lyset falder på den

• #11   31. dec 2006 Hehe, men efter min mening er det sejere end polerede fælgkanter. Hvor mange racercykler ser man lige på racerbanen med polerede fælgkanter?
    Det er en smagssag og jeg syntes at hvis man skal pille ved en racers fælge... ja så er det med fælgtape og ikke en gang polering.

Angående det at de er reflekterende... Det er min rimtape også og du kan ikke se det før der kommer blitz eller lys på om natten. Om dagen er den bare alm rød. Meget bedre end de flourcerende som er konstant skrigende.

Istedet for rød kunne du fx fælge en farve som står i mere kontrast til din lakering... Hvad med fx hvid? smiley Det ville se fedt ud.

• #12   31. dec 2006 Om man kan lide det eller ej er en smagssag. Men hvis du vil have en farve som matcher, så få det lakeret. Det gjorde jeg.

• #13   31. dec 2006 Syntes din erfed nok uden, som Ole MÅSKE en helt anden farve....

• #14   1. jan 2007 Noooooooo - leave it be!!

Din cykel er total fed - god farve, og den helt rigtige udstødning til den model.!

Hvis det skal være, skal der være den metalrøde du hat, men så skal det vist males - er du klar til det??

• #15   1. jan 2007 Jeg takker mange gange for jeres svar, jeg vælger nok at prøve det på et hjul, og pille det af igen hvis det lugter af T-hansen. den nye R1'er har det på orginalt, og til vatslav.. jo den ligner, men det tape der er alt for kraftig syntes jeg. Endnu engang tak, det er rart at få bekræftet sine bekymringer her smiley

• #16   2. jan 2007 Vil det sige, jeg skal pille mit af igen så... hhmmppfff igen igen I er fandme ikke nemme at gøre tilfreds....:-) Men på den anden side, så ser allan T. det jo ikke alligevel, så langt kan han ikke kigge frem... muuuuaaahhhh

Kommentér på:
Rimtape "ville det se godt ud ??"

Annonce