{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Hjælp til nummerpladeholder {{forumTopicSubject}}

Hey folks.

Står og venter på at jeg får ny undertray ind af døren, men derefter kommer mit næste problem. Dette bliver en ny nummerpladeholder hvorpå der også er plads til blinklys.

Nogen der har nogle foreslag til hvordan det kan laves og er der nogle som eventuelt har erfaringer med sådan noget.

På forhånd tak:)

Simon


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nummerpladeholder
  • #1   3. jan 2007 Rizoma laver nogle rimeligt fede nogle, men de koster...
    www.rizoma.com (eller er det .it?)

    Jeg selv valgte at købe en Oxford universal, da den var billigere og jeg alligevl skulle lave det meste selv, for at få det til at passe. 150 kr hos Aaagesen i kbh.

    De har begge justerbare holdere til blinklys svjv. (Oxford'en har!)


  • #2   4. jan 2007 Hej Simon.

    Jeg har den fra Rizoma på min blackbird, og så modificeret så den sidder som jeg ville have den, det er super kvalitet, men ja den koster kassen. !

    ellers kan jeg klart anbefale dem du kan få hos www.bikeacc.dk de koster vist 200,- og er også med integreret blinlys holder. ( denne type kan du også se på min profil på GSX 750 F´eren.)

    Kenneth


Kommentér på:
Hjælp til nummerpladeholder

Annonce