Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af stel
  • #3   10. aug 2016 Det var alligevel billigt smiley er det pga varmen det holder bedst ?

• #6   10. aug 2016 Fedt så er vinter projektet hjemme smiley

• #8   10. aug 2016 #5 Ikke for at blande mig, men det er da ikke sådan at man pulverlakerer???

• #9   10. aug 2016 Hej OU812 - hvordan klarer du den med stelnr? Hvordan dækker man det af så det er synligt efter pulverlak?

• #11   10. aug 2016 Fin reklamevideo, men den forklarer ikke meget om processen. Bare lige for at slå helt fast at det der står i #5 er direkte vrøvl smiley

• #13   10. aug 2016 #12 Rolig, jeg prøver jo bare at påpege at det du skriver er forkert, jeg vil jo ikke noget ondt smiley Men man burde nok vide bare lidt hvis man vil rådgive om et givet emne! Men du har helt ret i at pulver er en god løsning, den med bolte i gevind vil jeg ikke anbefale, så får man en bolt der er "lakeret fast" og lakken kan sprække når man skruer den ud! Så er det bedre at skære gevindet op! Men alt det burde dem der skal lave det have styr på! Og så lige det med varmen, det er sidste led, ikke første smiley Men jeg har kun arbejdet med anlæg til overfladebehandling i næsten hele mit liv, så hvad ved jeg )
    Men her burde der stå lidt, og de anbefales, jeg har da fået lidt igennem for godt nok en del år siden!
    http://www.pschmidt.dk/

• #15   10. aug 2016 #14 Jeg skal nok klappe kaje, så kan du forsætte med din ekspertrådgivning, er vi så venner igen?

• #17   10. aug 2016 smiley altid en fornøjelse når Bageren giver gode råd om monteringen af et tagvindue smiley

• Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #18   10. aug 2016 Dårlig stil at slette sine indlæg også selv om det er noget vrøvl man lukker ud, så stå da ved det som en mand..

Kommentér på:
Maling af stel

Annonce