{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

1980 Suzuki GS 500, powerfilter: Go eller no-go? {{forumTopicSubject}}

Hej eksperter

Jeg har brug for et godt råd. Jeg har en GS 500 fra 1980, som er udstyret med et standart luftfilter.

Da jeg synes det vil se virkelig godt ud med 4 særskilte "power-filtre" (koniske eller tragte), overvejer jeg denne løsning.

Det skal dog nævnes, at motorcyklen kører rigtig fint som den står, trækker jævnt hele vejen op gennem omdrejningsskalaen, går godt i tomgang osv. - så udskiftning af filtre er ene og alene pga. udseendet. Mine overvejelser er derfor ikke pga. søgning efter ekstra kræfter - jeg lever fint med de naturlige begrænsninger sådan én 500 har... smiley

Jeg har vedhæftet et billede af karburatoren.

Men jeg gider ikke en masse "bøvl og vrøvl" bagefter, så mine spørgsmål til Jer er:

1)
Kan jeg uden videre - og som plug-and-play - forvente at kunne påsætte 4 powerfiltre, eller vil det efterfølgende kræve en justering af karburatoren?

2)
Har nogle af jer gode erfaringer med små koniske filtre - eller endnu bedre - med indsugningstragte med filtre?

3)
Kan I evt. linke til dem I anbefaler - det er begrænset hvad der er af plads - de må f.eks. maksimalt stikke 7 cm bagud, da de ellers kolliderer med stellet.

Tak for jeres input!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1980 Suzuki GS 500, powerfilter: Go eller no-go?
Kommentér på:
1980 Suzuki GS 500, powerfilter: Go eller no-go?

Annonce