446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tonet baglygte, Z750 Tonet baglygte, Z750

Er der nogen der har erfaring med toning af baglygteglas? Er det folie, Thansens spray, eller en ny lygte der er bedst?
Det bedste resultat er vel en ny lygte, men kan man gøre noget ved den oprindelige som fungerer?
Jeg kan ikke finde ud af hvorvidt Thansens lygtetonings-spray er godt. Flere skriver det er noget skrammel.
Det skal slet ikke ende med at være sort, men bare lidt dæmpet. Baglygten er hvid på sådan en Z750, og det synes jeg ser lidt forkert ud.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tonet baglygte, Z750
  • #1   12. nov 2016 Hvorfor tone den og blive mindre set?

• #2   12. nov 2016 Jeg ville finde en ordenlig lygte i den farve, som du vil ha... Ikke det tonings-fis

• #3   13. nov 2016 Jeg har set flere der har fået en mørkere/tonet som man sagtens kan se, som skrevet skal den jo ikke være sort. Der er i forvejen rigitg god styrke på lygten, så den del er jeg ikke nervøs for.
    Jeg må på jagt, det er svært at finde nogen synes jeg. Enten koster de intet fra kina, så tænker jeg det er noget skidt, ellers er de med integrerede blink, og det skal det ikke være. Det er umuligt at se.

• #4   13. nov 2016 Det er ulovligt at bruge toning på sine lygter og giver 1000,- ved kasse ét at blive stoppet med. Man kan dog købe færdige e-godkendte lygter som man kan sætte på.

• #5   13. nov 2016 Er det på ebay du har set dem?

• #6   13. nov 2016 Dem jeg finder derinde er næsten alle med integreret blinklys, men der er vel ikke noget i vejen for at montere lygten, uden at tilslutte blinklysene?
    Derudover bør det vel også være lige til at bytte rundt, uden at skulle have modstande osv på når man skifter fra LED til LED? Jeg er absolut ikke vant til at rode med elektriske ting, så bær over med mig smiley

• #7   13. nov 2016 Som du selv er inde på bestemmer du jo selv om du vil bruge de integrerede blink eller ej

• #8   14. nov 2016 Du skal ikke være nervøs for modstande osv. Hvis du monterer lygten og dine blink blinker for hurtigt eller for langsomt så køber du bare et blinkrelæ til 80kr og smider det på i stedet for dit OEM relæ.

Jeg købte helt nyt TST industries taillight med integrerede blink fra USA sidste år, men det er helt sort som du jo ikke vil smiley

Kommentér på:
Tonet baglygte, Z750

Annonce