Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angel eyes R6
  • #1   25. dec 2016 Lytter lige med smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #2   26. dec 2016 Om det er svært at montere, kommer jo an på dine evner, og hvilket kit det er, så det er umuligt at svare entydigt på. Start med at kigge nogle guides eller videoer og se hvad folk anbefaler...

Al modifikation af lygterne er ulovlig, da E godkendelsen bortfalder.

Der er ikke 5 års garanti på en Yamaha, men 2 års reklamationsret på hele cyklen, og 3 år yderligere på motor/gearkasse. Har du ikke en fuld servicebog, så er der ingen grund til at bekymre sig om den del alligevel, for så er det bortfaldet...

Man mister noget af det almindelige lys, for indsatserne skygger for reflektorerne.

Jeg har lavet det på et par SV'ere, og det er samme fremgangsmåde man bruger med at skille lygter ad osv. Ikke noget jeg nogensinde gad bruge tid på at lave på min egen cykel...

• #3   26. dec 2016 Altså har haft den fra ny, og stempel i bogen som der skal. Så den del er styr på.
    Det min bekymring går på, er mest lys man mister? Lidt lort det så er ulovligt også.... bor på Bornholm, hvor alle betjente ved hvor min MC hører til (ikke andre som min herover) så ville ret hurtigt blive kaldt til syn:-(

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #4   26. dec 2016 Så sparede du de penge. smiley

• #5   26. dec 2016 Ser bare pisse fedt ud smiley

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    apr 2020

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #6   12. apr 2020 Tænker det er tilladt at have AE som kobles ind sammen med Day Time Riding Light. Du behøver da ikke have nærlys tændt om dagen, men bare Angel eyes og driving light. Dem slår du så fra selv efter skumringstid og tænder alm. lygter. Sådan er det i Sverige nu

Kommentér på:
Angel eyes R6

Annonce