{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

tank {{forumTopicSubject}}

Hey alle bikers smiley Jeg søger viden omkring tilpasning af en tank. Har en ombygget Intruder 800 fra 92 hvor jeg har det lidt stramt med selve tanken der sidder på. Den ligger på stellet og jeg kunne godt tænke mig en tank der går ned over det grå skjold der beskytter ledninger m.m. Umiddelbart ser det ud til at nyere Intruder modeller har en tank hvor der er godt med plads under og længde ser også rigtig ud. Har også kigget på Marauder tanke nyere modeller hvilket også ligner en mulighed - der er et godt udvalg hos Skive Mc ophug og da jeg kun har kigget billeder og ikke stået med noget rent fysisk vil jeg høre om nogen herinde har erfaring med at gøre lignende eller har viden om det? Har forhørt mig hos ophugget men de vidste det ikke - Jeg kan sagtens finde en ny custom tank på nettet der passer men skal slippe en del mere end det ophugget sælger tanken til.......på forhånd mange tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tank
Kommentér på:
tank

Annonce