{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Kawasaki Ninja 250r nummerpladeholder {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har købt mig en kawasaki ninja 250r, og jeg kunne godt tænke mig at få en nummerpladeholder på som sidder højere oppe, da jeg synes det ser ret godt ud.
Problemet er at jeg ikke har kunne finde nogle på nogle danske sider, og samtidig er det heller ikke lykkedes mig at finde en hvor der er plads til den skide refleks som skal sidde på...
Er der evt. Nogle der har haft held med det, eller kender en løsning? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki Ninja 250r nummerpladeholder
  • #1   18. maj 2017 Der mange universale. Refleksen smider du bare af helvedes til smiley

  • #2   18. maj 2017 Du kender tilfældigvis ikke nogle danske sider der sælger dem, da jeg kun har kunne finde nogle på eBay og lignende?
    Og det med refleksen overvejer jeg også bare at droppe. Men så læste jeg herinde, at der var nogle der havde fået en bøde på 1k, for manglende refleks, hvilket jeg synes ville være ret surt... så det kunne godt være der var en kreativ sjæl der havde en løsning på det problem smiley


  • #5   18. maj 2017 Jeg siger tak for inputs'ene smiley
    Jeg vil dog forsøge at se om det kan gøres billigere andre steder, da livet som studerende ikke kaster mange penge ind på bogen smiley


  • #6   18. maj 2017 Hvis den til 65euro er model specifikt så ville jeg vælge den eller spare op. Universale kræver for det meste man både borer og skære.

  • #7   18. maj 2017 mctech.dk har en der hedder higsider på deres side dansk importør smiley af bla rizoma udstyr

  • #8   18. maj 2017 Lyder umiddelbart fornuftigt at spare op og købe en model bestemt så det hele spiller smiley
    Så må jeg bare være lidt tålmodig, det er bare svært når man skal hente den på næste fredag, og man vil have det hele til at være på plads så hurtigt som muligt smiley
    Jeg siger tak for hjælpen til jer alle!


Kommentér på:
Kawasaki Ninja 250r nummerpladeholder

Annonce