691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp til borrani alloy rims Hjælp til borrani alloy rims

Hej med jer
Er igang med at bygge en honda cb 750 four og i den forbindelse vil jeg have nogle bredere trådfælge på. Vil gerne have fælgringe, som borrani akront alu fælgringe, men kan ikke finde en bagfælg på 4.00 x17, 40 huller. Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan få dette og evt. Andet mærke. Skal bruge 2.50x18, 40 huller foran og 4.00x17, 40 huller bag.

På forhånd tak

Mvh Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til borrani alloy rims
  • #1   5. aug 2017 Prøv og kontakt ham her:
    https://www.veteranimporten.dk/

• #2   5. aug 2017 Jeg bruger altid central wheels i England. De laver fælge, eger og nipler efter dine mål, og du kan vælge mellem forskellige materialer og finishes. Helt igennem super service.

• #3   5. aug 2017 Jeg ville gå efter Motocross-shop.de

De var ikke lyn til at levere, men til gengæld er det i orden og ikke mindst til at betale smiley

• #4   6. aug 2017 #1. Tak for svar Peter J. Det prøver jeg.
    #2. Tak for svar Stig K. Jeg prøver at skrive til dem. Hvad har du fået lavet ved dem tidligere?
    #3. Tak for svar Morten Blom. Har du selv købt ved dem i Tyskland og har du benyttet fælgringe på andet en crosser? Tænker på om de er stærke nok til at sætte på en gademc.

• #5   6. aug 2017 Jeg købte selv hos dem da jeg skulle have ny fælg ring på min Transalp. De er ikke vant til at arbejde på gadecykler så de skal have en del mål af selve navet også.
    Du behøver ikke være bekymret over styrken, de er meget stærkere end mine originale var..

• #6   6. aug 2017 Jeg har fået lavet højkantede fælge og rustfri eger til et par engelske racere, og min far har fået lavet det samme til et projekt, hvor vi bl.a. selv lavede fornavet af 2 halve Triumph-nav, så den har bremseskåle i begge sider. Der skrev vi bare, hvilken størrelse fælg, vi ville have, og så regnede de selv længder og vinkler ud på egerne, ud fra data de har liggende på et hav af forskellige cykler.

Kommentér på:
Hjælp til borrani alloy rims

Annonce