{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Pulverlakering af egerfælge {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle knapt så pæne egerfælge som jeg overvejer at få pulverlakerede. Men jeg kender ikke så meget til egerfælge. Skal egerne stilles hver gang man får nye dæk på eller afbalancerer man dem bare og får vægte på egerne? Jeg ville nemlig helst bare lakere hele fælget hvilket jo ville gøre at man ikke kan arbejde med egerne mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pulverlakering af egerfælge
  • #1   20. sep 2017 Eger og fælg skal skilles ad ellers bliver det noget lort for der hvor egerne røre hinanden vil Pulverlakeringen sidde som en klump,
    Du behøver ikke skille fælgen ad ved monteringen af nyt dæk..


  • #2   20. sep 2017 Det lyder meget fornuftigt. Der er nogen på andre forums der har snakket om at de gjorde det uden problemer men jeg kan godt se at nogle eger sidder så tæt sammen at det kan blive et problem. Jeg må lige se på hvad jeg så vil gøre. Hvis alle eger skal af og jeg skal have en anden til at sætte dem på og justere dem så bliver det jo noget mere vanskeligt.

  • #3   20. sep 2017 Husk at få egernes gevind dækket af. Ellers får det også maling.

  • #4   20. sep 2017 Ja jeg har set et klip hvor de afmonterer alt og også hvordan de takler gevind problematikken

Kommentér på:
Pulverlakering af egerfælge

Annonce