{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Søren K
Søren K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Sportsudstødning Aprilia RS 125 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fundet en motorcykel, som jeg synes er meget fed, det er kun en 125 men er under 21, så det er jo lov. Det eneste problem, er at udstødningen er totalt fesen. Jeg ville høre om det er muligt at få en større udstødning (gerne en dobbelt udstødning som denne: (link fjernet)

Jeg håber i kan hjælpe mig, er ret ny på mc-markedet

MVH
Søren Kjær

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportsudstødning Aprilia RS 125
  • #1   11. apr 2007 Kan ikke lige huske det men er såen en Aprille 125 ikke en 2 takter, hvis det er tilfældet stiller det jo helt andre krav til udstødningen !!

• #2   11. apr 2007 Jo det er en 2 takter, og kan se at de hiver rimeligt mange heste ud af en 125 ccm, og derfor skal du også være sikker på at udstødningen passer på din hvis du køber en....Kan ikke rådgive dig ang hvilken, men bare lige en advarsel så du ikke køber en stor udstødning til en 4 takter

• #3   11. apr 2007 Hej Søren.. Tror ikke du finder en udstødning til den, som den vil køre bedre, eller lyde bedre med - end den standarte.. Men find da en større cykel ellers.. En 400 - 500 ccm 4 takter fx, de er nemme at drosle, og du kan få den lyd ud af dem du vil, der findes utallige udstødninger til 4 taktere,.

Kig evt. på en kawasaki zxr 400 - de er meget flotte, efter min mening

• #4   11. apr 2007 En jim Lomas eller Jolly eller Arrow udstødning giver både lyd og lidt effekt på en rs 125

• #5   11. apr 2007 Eller en Mivv udstødning med DLR potte, som jeg har smiley

Har faktisk en Arrow og en Mivv i overskud, hvis det skulle være smiley

• Søren K
    Søren K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   12. apr 2007 Ja problemet er som sagt bare, at jeg kun er 18, så alt over 125 kan jeg ik få.. Men tusind tak til jer der har skrevet indlæg, kan i evt. ligge nogle links ind, hvor jeg kan finde billeder af det eller købe det, og lidt mere konkrete navne:D Tak for henvendelserne

• #7   12. apr 2007 Jo, du kan sagtens få en maskine over 125 kubik. Grænsen går på 34 hestekræfter, som en RS125 overholder. Men en droslet ZX400 kan også køres med lille kørekort - hvis den vel at mærke er droslet ned til 34 heste.

Kommentér på:
Sportsudstødning Aprilia RS 125

Annonce