Opbygning af sadler med gel, speciel syninger, motiv osv.. {{forumTopicSubject}}
Så er mine sadler fra FireBlade'n sgu' sendt til Kastrup
hvor "Johnny Sadelmager"
http://johnny-sadelmager.dk/
Tager professionelt og kreativt hånd om dem
.
Han er lige godt en af de vildeste her i lille DK til at ompolstre absolut ALT, og formår virkelig at skabe noget som man ikke troede var muligt med nogle fede designs og detaljer.
Jeg har selv tegnet kommet fremlagt et designet om hvordan jeg ønsker de skal se ud, og så har han self os fået fri hænder til at trylle lidt.
Glæder mig sindsygt til at se det færdige resultat.
Opfølgening kommer når de er modtaget omkring d. 21/3-18
IMG_2449.HEIC
Mvh.
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 277
maj 2017
Følger: 7 Følgere: 110 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 12
Har forsøgt op til flere gange at uploade billedet, men der opstår fejl gang på gang..
Synes ofte at der er problemer med at opslå indlæg og opslag osv via app'en.
Jeg kan oplyse at billedet viser de originale sadler, som et før og efter billede.
Forsøger igen at få det til at virke, og så smider jeg er nyt opslag når jeg har modtaget de færdige custom lavet sadler.
Mvh.
maj 2017
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 105 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
maj 2017
Sadlerne er først lovet klar midt i Marts.
Jeg er rasende over hvorfor fanden det ikke virker..
uploader igennem den Bazoom app, hvor jeg blot vedhæfter billedet.
Jeg kan godt uploade billeder af min cykel på min private profil men når jeg forsøger at vedhæfte et billede på et forum emne eller lign så sker der aldrig en FUCKING skid..!
Hvordan uploader i andre billeder op på div opslag m.v herinde, er det via Mc galleriet eller via Bazoom app'en eller hvordan..
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 105 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 277
maj 2017
Det benytter jeg næste gang når jeg har modtaget sadlerne fra skrædderen, så i alle kan se det færdige resultat.
I mellem tiden er jeg i gang med at få mine fælger gjort klar og lakeret til Hydro print, så jeg kan få et fedt Carbon look overført i næste uge.
Skak nok lige smide nogle billeder op af det os..
Opbygning af sadler med gel, speciel syninger, motiv osv..