{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Søren K
Søren K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Honda cpr 900 eller Honda cpr 900 RR {{forumTopicSubject}}

Med hensyn til MC'en... Så ville jeg i bund og grund bare have en fed sports mc med den rigtige lyd, og havde hørt noget om det så skulle være en 4 takts. Den må da også gerne have en god acceleration, men er nu mest udseende og lyd der tæller.

Hvad er forskellen på en honda cpr 900 og honda cpr 900 RR? Jeg er under 18 så den skal kunne drosles ned til under 34 heste, og hvor meget koster de hver især? hvad er din anbefaling til mig? Håber i kan hjælpe

Hilsen Søren K

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cpr 900 eller Honda cpr 900 RR
  • #1   14. apr 2007 Det hedder en cbr smiley og så vidt jeg ved hedder alle cbr 900, RR til sidst...

• #2   14. apr 2007 Man kan faktisk få en cbr 400 med små 60 heste, det var nok bedre at købe sådan en og drosle ned til 34hk...

• #3   14. apr 2007 Nøjes med en CBR 400 som Torben skriver eller en Cbr 600.. Tror godt nok 600'eren bliver tam med 34 heste!!

• #4   14. apr 2007 ja efter som du skriver under 18 år så er det jo nok honda dax smiley men hvis dette indlæg var seriøest ment
    er en 900 nok ikke lige noget man drolser ned til 34 hk
    hvis du godt kan lide pladstik som mig er det mange fede 250 som opfylder det smiley amy way any thing over 600 is show of smiley

• #5   14. apr 2007 Køb en 900rr og tun den hårdt, så skal den nok blive ligeså hurtigt som en RS125...

Skal vi være seriøse så er det da en droslet 900rr du skal have (hvis du har røven fuld af penge) men mere realistisk og smart ville nok være at følge de andres råd om at købe en 400 i stedet for.

• Søren K
    Søren K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   14. apr 2007 Tak til dem der har skrevet. Nu er jeg først lige begyndt at interessere mig for MC'er, og som det fremgår af teksten har jeg ik specielt meget forstand på det.. Men en Honda cbr 400, lyder nu heller ik så dumt, den er jo meget fed, og kører da også rimmelig stærkt. Men med hensyn til lyd, har den så den rigtige fede MC lyd, hvor man virkelig kan høre accelerationen (mener de skal være 4 taktst for det) eller er det sådan en fesen knallert/scooter lyd? Og kan man evt. godt få en større udstødning til den (for udseenets skyld)

• #7   14. apr 2007 hej jeg har en cbr 600 til salg somm har været min egen begynder maskine... den er droslet til 34 hk.. og kører godt med det og virker ikek tam... tværtimod... den kan gå 170 kmt på toppen med droslingen ud af lige landevej mens der er vindstille....

• #8   14. apr 2007 Den rigtige lyd får du kun fra 1000 ccm italiensk V2 *GG*

Kommentér på:
Honda cpr 900 eller Honda cpr 900 RR

Annonce