519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

blueflame, noget bedre? blueflame, noget bedre?

Hej. sidder og skal finde ud af hvilken potte jeg skal sætte på en gs 500, og så fik jeg linket til blueflame her forleden dag af en anden bruger herinde. Spørgsmålet er bare om der er nogen som har nogen erfaring med dem, for end til videre har jeg ikke set nogen herinde som har en:(
Så: Er de gode til prisen, og er der noget der ville give en federe lyd/bedre performance?
Mvh, Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blueflame, noget bedre?
  • #1   18. apr 2007 Tror lige det vil være på sin plads med et link;)
    (link fjernet)

• #2   18. apr 2007 hehe ja performance kan man vist ikke gøre meget ved på den model, men går også mere op i lyden, og udsende. Men det er bare sjovt at der ikke er nogen der har en blueflame:S
    Matthias: Ud af de mærker du har nævnt, er der så nogle bestemte modeller du kan anbefale, for ville blive mega flov hvis min cykel begyndte at lyde som en standard:(

• #3   18. apr 2007 Bare smid et eller andet på. Du skal alligevel have kn-filter og jetkit på hvis du ikke skal miste Hk af at skifte potte.
    Lyden, tjaeeee, det er jo en 2-cylindret, så alt hvad der er åbent lyder godt :o)

• #4   18. apr 2007 Haha oki tak for hjælpen.
    mathias: kan du ikke give mig nogle links til de firmaer du nævnte, for efter en tur på google kan jeg ikke finde noget:(
    jesper: Hvad er det nu lige et jetkit er? og får det KN filter virkelig lyden til at ændre sig? ved det giver den 1,5 hk mere, og lidt længere på literen.
    Mvh. Anders

• #5   18. apr 2007 hvor jeg bor er der en længere oppe af vejen der har en rustfri blueflame med dobbeltudgang på. den lyder squ godt på den. ikke for meget.. står ude hver dag men ser stadig super fin ud...

• #6   18. apr 2007 jeg har en blueflame!!! smiley hehe!

Den giver intet, men den lyder supergodt, og når du tæsker cyklen derudaf... lyder den som en hidsig hveps i en blikspand!....

Kommentér på:
blueflame, noget bedre?

Annonce