1.071 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Leo vince udstødnig E-mærket? Leo vince udstødnig E-mærket?

Hej jeg har lige købt en Kawa er6n med Leo vince pot. Den kunne ikke går igennem syn da synsmand ikke kunne finde typegodkendelse på udsødningen.
Nogen der ved om Leo vince er typegodkendt? Evt hvor jeg kan find det på nettet.
Eller en der sidder med standard pot som jeg låne en dags tid?
Bor i Sommersted nær Haderslev.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leo vince udstødnig E-mærket?
  • #1   15. jun 2018 Det kommer an på hvor gammel cyklen er, er den fra før vi blev "velsignet" med dette tåbelige krav, må du have en udstødning der er lavet af gamle øldåser, bare den ikke larmer for meget smiley

• #2   15. jun 2018 Den er fra 07, dvs 10+ år gammel.

• #3   15. jun 2018 Så skal du enten have en anden potte eller en anden synsmand!

• #4   15. jun 2018 Det plejer at stå rundt på kanten et sted på de potter der.

• #6   15. jun 2018 Den er desværre ny nok til at mærket skal være der, den skal være fra før 2004 for at gå fri..
    Men enten prøv en anden synsmand der ikke er så emsig med sådan en bagatel eller find/lån en potte med mærke på smiley

• #7   17. jun 2018 #6 Emsig er han da ikke han har jo bare udført sit job og den dag så han lige en potte som ikke var e mærket. jeg er ikke hellig på nogen måde men nogen gange falder vi jo over ting som ikke kan synes. Så bliver vi jo nød til at kassere det. Hvorfor skulle vi ellers tage på arbejde. Det gælder jo også alle andre fag områder

Kommentér på:
Leo vince udstødnig E-mærket?

Annonce