1.087 visninger
|
Oprettet:
Jeres mening carbon {{forumTopicSubject}}
Skal jeg gøre det eller ej?
(link fjernet)
Front skærmen bliver skiftet til carbon, er bare i tvivl om overkåben også skal skiftes`?
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 93
Men det er vel lidt som man tager det? Jeg ville kun sætte carbon på, hvis der kommer flere carbon dele senere
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
overkåbe koster omkring 3500, skærm koster vist små 1000 kr
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
Meget for vægt, det er også pisse stærkt, og personligt synes jeg det ser pænt ud
M O T O
Ja det ville også se pænt ud, men vil nu hellere have carbon dele på den, man kan altid forsøge at sælge de gamle dele jo;)
B-2 (kbh)
Det ville være pænt, men ikke så fedt, hellere det ægte, men i 2008 bliver det nye hit farvet carbon, så kan man få lavet original "stafferinger" bare i carnon, altså i mit tilfælde sort og rød carbon der er sat sammen
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
Ikke da for at få det malet:)...han mener vist ikke ægte carbon...men ja hvis det var ægte ville en komplet kåbe koste omkring 15-20 kg
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 112
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
http://www.deftracing.com/carbon_fiber_hoods/images/carbon_fiber_hood_red_2.jpg
(link fjernet)
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
ahh....ja det ville være fedt...men lidt trist at købe en carbon kåbe og male den...hehe...men farvet carbon er vejen frem:D
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
Ja bliver ikke noget os dødelige får råd til...hehe...men prisen skal da undersøges
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Jeg mener carbon er stærkt opreklameret, og jeg synes faktisk det er tude-grimt. Men jo sikkert rigtigt at det er stærkere end plastik. Men det er jo bare min mening, kan jo godt være det farvede er flottere, det ser vi jo sikkert mere til i fremtiden.
Mvh Ole
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
men om igen der er så mange steder man kan spare vægt ellers ..
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 48
Jeres mening carbon