643 visninger
|
Oprettet:
Rim Stripes eller ikke ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har klisteret nogle Rim Stripes på min fælger men er i tvivl om det pynter...hvad synes folk...se sidste 3 billeder 3 under min profil
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12193
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 58
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
købet mine ved en skilte mand.
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 237
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 152
apr 2005
Følger: 9 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 65
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 63 Svar: 539
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 169
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 120
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 96
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 471
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 633
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Det ene øjeblik mener jeg det er totalt GAY
Og det andet øjeblik syntes jeg det er totalt COOL.
Det kommer meget an på hvilke cykel de er på og eks. En Suzuki GS500 er det totalt GAY
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 251
Rim Stripes eller ikke ?