{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Ceramics coating (9HMR-FIX) på matsort plast? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har de her to flasker coating (Ja, den billige blå fra nettet), og jeg vil bruge dem i morgen på mine fælge. Men sidder her og overvejer om jeg måske også skulle bruge coatingen på både det matsorte plast, lygtehuset og håndbeskytterne....

Er der nogen herinde der har erfaringer med dette produkt på (mat) sort plast?

Og please.... Ikke en diskussion om det ikke er et super produkt, I KNOW smiley Men come on, de kostede 45 kroner stykket.. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ceramics coating (9HMR-FIX) på matsort plast?
  • #1   7. feb 2019 Nå, da der nu ikke er nogen herinde som har erfaringer med det, så måtte jeg jo prøve selv smiley

    Første billede er på nr. Pladeholderen som alligevel skal skiftes, og den skinner nu (var tidligere matsort). Hmmm

    Billede 2 har jeg Coates en stribe nederst på sidestillet, som også er matsort, og den er nu også blevet blank...

    Må se hvordan det ser ud i morgen, og så overveje om ikke jeg bare skal nøjes med fælgene - Og nummerpladen smiley


    profilbillede
  • #2   7. feb 2019 Undersiden af sideskjold

    profilbillede
  • Bib
    Bib Tilmeldt:
    okt 2017

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 83
    #3   7. feb 2019 Bortset fra at det måske ikke blev som du forventede, ser det da ret godt ud. Ihvertfald på billederne smiley

    B


  • #4   7. feb 2019 Hej Lars
    Er du med på hvordan en coating fungerer i forhold til en traditionel voks / forsegler? smiley


  • #5   7. feb 2019 Jeps, det skulle jeg mene. Den er semi permanent, jo derfor jeg har brugt den på mine fælge. I håb om, at de derved bliver lettere og rengøre for hhv bremsestøv og kædesnask.

  • Frank  A
    Frank A Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   4. maj 2019 En anden gang så brug sicare Duro eller liquid Crystal coating. Gør ikke mat til blank og kvaliteten er noget helt andet. Virker på næsten alle overflader og holder flere år.

Kommentér på:
Ceramics coating (9HMR-FIX) på matsort plast?

Annonce