{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Hjælp til bredere bagende på Intruder M800 {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget lidt rundt og både fundet et "kit" på bike-shoppen og et stykke "komplet" arbejde hos chop-up til 19.500 kroner.

Jeg vil gerne en den originale(sorte) bagende billedet til den bagende vist til højre på billedet. Kan det gøres på nogen "billigere" måde, da jeg også gerne vil gå fra 170 til 210 dæk, eller kan man ligeså godt smide den ned til chop-up?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bredere bagende på Intruder M800
  • #1   13. feb 2019 Du kan bare købe delene og så selv lave det......Så bliver det nok en 5-8000 kr billiger

  • #2   14. feb 2019 snakker du både bagskærm/sædekit+sæde, ledbaglygte osv, og bredere bagsvinger samt større fælg eller er der plads til 210 på nuværende fælg og svinger? Det er altid en dyr omgang uanset hvad + lak... Du skal ihvertfald gøre op med dig selv om du vil beholde den længere tid ved sådan en investering, og ikke regne med at se pengene igen ved salg.. Måske bedre at bruge pengene på at opgradere til en M1500 eller M1800R???

  • #3   14. feb 2019 @Vestergaard
    #2
    God pointe! Det er nok bedre at så spare de, ja lad os bare sige 30.000 før jeg har den stående færdig, til en 1800 i stedet for og så give den M800 jeg har nu, i bytte samme tid..


  • #4   14. feb 2019 det ville jeg klart gøre, så får du jo større motor, stel, bagende, federe look, ja alt bli'r større og bedre, og motormæssigt drømmer du ikke om hvad der sker :D;)??

Kommentér på:
Hjælp til bredere bagende på Intruder M800

Annonce