{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Gas problemer sv1000 {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt at jeg har problemer med Gas kabel.

Da jeg skal have den lave lidt længere end standard mål
Jeg kan ikke få den til at slå tilbage med det sammen som den originale gjorde

Jeg har prøvet med gammel og nye ynderkabel med nyt mc inderkabel ingen held
Jeg har også prøvet nye bremse ynderkabel fra cykel og både med inderkabel fra mc virker heller ikke

Og slet ikke inderkabel fra cykel på nogen af dem..

(Inderkabel = wire)

Både smurt med olie og ikke smurt virker heller ikke

Så hvad fanden er galt her ? Troede ikke det var så slemt

Kan man stramme fjeder eller er det bare mig det hel væk

Det er med retur kabel og det er på min SV 1000


P.s. jeg fik den til at virke sådan lidt ca. men når man skal stramme den lidt mere da jeg synes den er for løst og tager ikke fast før efter ca 5-10 mm men så fucker det hele igen hvad kan det være ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gas problemer sv1000
Kommentér på:
Gas problemer sv1000

Annonce