1.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Lakering af Carbon. Lakering af Carbon.

Hey Folkens

Jeg har nogle dele til min Duc i Carbon - ny forskærm, side-dæksler, ego-sæde afdækning, vindskærm til længere ture og et par småting mere - som jeg skal have lakeret inden jeg monterer dem... Potterne må vente til vinter.....

Vil derfor lige høre om der er nogen herinde fra der kender en god lakerer i københavns-området, som ikke har ferie, eller 5 måneders venteliste.....

Det skal laves super-pænt og i god kvalitet!

Men fyr løs hvis i kender nogen...

Vh.

Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering af Carbon.
  • #1   28. jul 2007 Jeg er frisk hvis du kan vente en uges tid.

Hvad farve skal det være

Thomas

• #2   28. jul 2007 Hej Thomas

Det er carbon, som bare skal have uv-filter klarlak............

Hvad ville en ca. pris være?!

Lars

• #3   28. jul 2007 "UV filter klarlak"

Mener du ikke bare alm. klarlak?? eller noget der bliver tilsat klarlakken.

jeg skal se delene før jeg kan gi dig en pris.....det er en principsag, jeg gi'r ikke pris på noget jeg ikke har set.

Thomas

• #4   28. jul 2007 Tja.. Har bare fået at vide at det skal være en klarlak der forhindrer Carbon'en i at blive "mat" af sol-lys...... Også derfor jeg ikke har delene på nu...

Men er fuldstændig overbevist om at det har du meget mere forstand på end jeg har... :o)

Kan godt komme forbi med delene en dag du har tid, så kan du se dem, og så kan vi jo tage den derfra... Er du lakerer?! Sådan prof. eller hobby?!

Lars

• #5   28. jul 2007 Jeg er autolakere voksenlærling.

Jeg har selv lakeret min Hugger uden nogen tilsætning af noget uv filter, og det er ikke blevet mat.

Men jeg skal nok llige forhøre mig om vi har det der uv filter på lager.

Og ja send mig dit nummer så ringer jeg til dig næste weekend, jeg tager i sommerhus imorgen formiddag.

Thomas

• #6   28. jul 2007 ok... Aner som sagt intet om lak og maling... :o) Så tror fuldt ud på dig...

Fedt hvis du har tid og mulighed for det - da min tålmodighed er meget lille i forhold til ventetiden hos de lakerer jeg har snakket med....... Så det kunne være super!

Men sender dig lige mit nummer i en pm, og så kan vi lige tales ved når du engang er hjemme!!

Lars

• #7   29. jul 2007 Mit carbon er lakkeret med alm perloplast klarlak, og det ser meget fint ud, "mener ikke at man som sådan behøver uv protektor"

• #8   29. jul 2007 kan man male og lakere en carbonpotte?

• #9   29. jul 2007 Thomas ZX9R - er du autolakerer? hvis ja, har du så tid til en ZX9R-2001 + lidt rep på en Suki750K1?

Mvh
    Thomas E

• #10   29. jul 2007 @thomas- dragtdesigneren:

Ja jeg kan godt finde tid til at lave en kawa og suki for dig.

Send mig dit nummer så kigger vi på det når jeg er tilbage fra sommerhus i næste weekend.

Thomas

Kommentér på:
Lakering af Carbon.

Annonce