1.127 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
5. aug 2005 Følger: 29 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 247
Hvilken potte? {{forumTopicSubject}}
Vi vil gerne have lidt mere lyd i maskinen.
Hvilken potte vil i anbefale? Skal man skifte det hele inkl forrør, eller kan man nøjes med en slip-on? Og kan vi køre resten af sæsonen inden vi får den omdysset?
/Rikke
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 273
Kig på www.mc-specialisten.dk
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 433
Fik mine derover fra, jeg er fuldt ud tilfreds.
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
aug 2005
Følger: 29 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 247
vil det sige den ikke behøver at blive omdysset????
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 7 Emner: 92 Svar: 645
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 92
Kanon lyd og kvalitet.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10656
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Hvilken potte?