{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne ombygning ok?
  • #1   11. maj 2019 Efter hvad jeg kan se er det bare en anden bagskærm føresæde,, Blinklyd og potter... ikke noget som ikke noget som kræver papirer eller godkendelser udover potterne,,,
    Syntes den ser noget kikset ud,,,,Sorry....


  • #3   11. maj 2019 Den ser sgu helt normal ud.

  • #4   11. maj 2019 Kan se der er frem flytter sæt på det kan det godt være lidt emsig med

  • Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   11. maj 2019 Fremflyttersæt er ok. Det er mere bagenden. Har forsøgt at læse op på regler omkring det, men er ik blevet klogere. Vil den kunne synes med den bagende? Skal det skrives ind i reg. papir?

    Spurgte ikke om din holdning til cyklen MW. Mystisk du har behov for at fremsætte den.


  • #6   11. maj 2019 Det ligner ik noget der burde give problemer.
    De kan finde på at bede om Tüv på fremrykke sættet.
    Men ellers er der lige ud fra billede og text ikke noget der stikker ud.
    Du skal skrive konstruktions ændringer ind. Ikke kosmetiske.
    Så andet sæde, styr og bagskærm skal ikke noteres.
    En anden forgaffel og bagsvinger skal.


  • #7   11. maj 2019 Som nævnt, fremflyttersættet. Det skal der være en tüv godkendelse på, eller være e-mærket

  • #8   11. maj 2019 Jeg kan slet ikke se hvad der skulle være med den bagende! Som andre skriver skal kosmetiske ændringer ikke godkendes, du må også godt male den i en anden farve smiley Hvis du er er i tvivl om så lidt er "lovligt", vil jeg anbefale en der står 100% original, ellers går det ud over nerverne smiley Og så vil jeg tillade mig at mene, at dit svar til #1 er i den krænkende afdeling, for jo, du spørger lige netop om hvad andre mener om cyklen! Nu bliver du sikkert endnu mere sur og krænket, men jeg bryder mig heller ikke om den!

  • Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #9   21. maj 2019 Jeg spørger hvad andre vurderer ift ombygning - ikke jeres mening om udseendet på en mc jeg overvejer at købe, kunne ikke være mere ligeglad smiley

    Mit svar krænkende?! Hvorledes?


  • #10   21. maj 2019 smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Er denne ombygning ok?

Annonce