797 visninger
|
Oprettet:
Anbefal kræs til min GSXR600K7 {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået penge tilbage fra Skat mht registreringsafgiften. Da disse penge ville have gået til cyklen, skal de nu bare bruges på udstyr + lidt ekstra...
Jeg har tænkt mig at bestille følgende:
Scorpio Alarm
Powercommander
Nyt kåbeglas (anbefalinger nmodtages)
Anden Nr pladeholder, nok hjemmelavet.
Crash pads er bestilt
Andet i kan anbefale???
Overvejer noget tilbagerykkersæt, links modtages...
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.434
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
Anbefal kræs til min GSXR600K7