{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kåbe ebay
  • #1   10. jun 2019 Man får hvad man betaler for.
    Kvalitet og pasform modsvarer på ingen måde original kåber, Hvis din kåbe kan repareres og males så havde jeg til enhver tid valgt den løsning.


  • #2   10. jun 2019 Det er svært at komme med erfaring af kvalitet når vi ikke ved hvilken kåbe det drejer sig om. Ebay er jo ikke bare én forhandler, men mange.

  • #3   10. jun 2019 Har du købt en kåbe på Ebay Jonatan?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   10. jun 2019 Det har jeg. Det er noget af det værste "håndværk" og den ringeste pasform jeg har set på kåbedele.

    Jeg endte med at få pengene tilbage, da lortet stort set ikke kunne monteres.


  • #5   10. jun 2019 Ja det vil jeg helst ikke ud i smiley det skal sku passe ellers kan jeg ikke holde ud at køre med det smiley

  • #6   10. jun 2019 Jeg fik at vide af firmaet jeg spurgte at pasformen på kåberne er ca 85% og at man derfor skal forvente noget tilpasning. Omvendt har jeg også hørt om nogen som har været meget tilfredse med køb af uoriginale kåber.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #7   10. jun 2019 Ja det er da bare et spørgsmål om at stille lave nok krav til tingene...

  • #8   10. jun 2019 Nu er jeg ved at have spurgt mange og mange forskellige steder og jeg har et indtryk af de fleste er tilfredse også er der nogen få som er uheldige. Kvaliteten burde jo os være bedre nu end for 5 år siden fx

  • #9   10. jun 2019 Kvaliteten er nøjagtig den samme på de kåbesæt der kan erhverves for ca 5000,-
    Det er virkelig ikke ret godt, der er forskel på decals, men det er min opfattelse at kåberne er støbt i kina så billigt som overhovedet muligt.

    Men som mennesker har vi jo forskellige preferencer for hvad der er kvalitet og hvad der er skrammel..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #10   10. jun 2019 85% er godt nok RET dårlig pasform, når vi snakker kåbedele... smiley

    Det forstår jeg slet ikke man stiller sig tilfreds med, når nu engang det er så markant en del af MC'ens identitet og udseende.

    Men ok - der er selvfølgelig også stadig folk der køber Hyosung. smiley


  • #11   10. jun 2019 Jeg har oplevet kina kåbedele som vi slet ikke kunne montere....

  • #12   10. jun 2019 Min kammerat købte på et tidspunkt en MC hvor der sad en gammel type kinakåbe, der mest af alt lignede affald.
    Han købte en ny kinakåbe, den var dog ikke perfekt. Men passede væsenlig bedre end den gamle havde gjort. På den nye der hvor sidekåberne mødes bag forhjulet sad kåberne 1 cm forskudt, det blev dog løst fuldstændig med hjælp fra en fil og en hobbykniv. Og kom til at sidde unden at det tandede smiley ud over det var der en lille smule farve forskel på front og sidekåber.
    Min kammerat var fint tilfreds med kåben i forhold til prisen. smiley


  • #13   10. jun 2019 Har en kammerat som lige har købt Kina kåbe til en midt 90'er Gsx-r 750 og den passede skide godt... måske heldig, men han er glad og tilfreds. Har selv set billeder af det hele også tæt på og må sige at jeg ikke havde troet at den var fra Kina hvis ikke han havde nævnt det...

  • #14   11. jun 2019 Har selv (åbenbart) været ekstremt heldig med køb af Kinakåbe:

    https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/36045-kina_kaabe

    Eneste anke, her 2 1/2 år senere, er at den gule farve har ændret sig lidt fordi den ikke har fået UV-lak..

    Den har endda holdt til glideture på Ring Djursland uden de store problemer..


Kommentér på:
kåbe ebay

Annonce