1.458 visninger
|
Oprettet:
Lakering af Motorcykel. {{forumTopicSubject}}
Heysan !
Jeg skal have lakeret cyklen. MEN kan overhovedet ikke finde ud af hvordan den skal se ud
Har prøvet at downloade Photo Shop, meeen det dur sgu ikke rigtig.
HVORDAN ville i finde ud af det, eller hvordan fandt i ud af det?
// Søren
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.765
små stafferinger i sølvgrå metallic og så højglans polering på drengen det spiller max!!!
lidt polerede fælge kanter, dæksler m.m
så er det bare super..........
eller måske sort med guld flakes i ? det har jeg selv overvejet få lavet
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 925
næhhhh, der skal flere bikes på gaden i nogle opsigtsvækkende farver, gulmetal,orange,neonfarver osv osv
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Men ellers er jeg også på perlemorshvid med sorte straferinger, ikke mange, bare lidt over kåbe og tank. Som denne, bare sort der hvor den er gul, og hvid der hvor den er sort:
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2427
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
Lakere den helt Sort, med små hvide staferinger på underkåben.
Fælgene: Sandblæs dem, og lakere dem sort, med en rimstripe, eller poleret fælg kant.
Stellet: Poleret det helt op...
MEN::::
Kunne godt tænke mig 2 farve, måske kawasaki grøn og sort, men kan ikke heeelt tage mig sammen
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
Der kan man få mange gode ideer..
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
http://www.dream-machine.co.uk/galleries/nu_large.php?dream_id=153
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
Den er mega fed
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.317
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
Er helt vild med de bilelde af kawasaki, men min model er jo ikke den samme, så mon det ville se godt ud på min :S?
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15710
Lakering af Motorcykel.