nyt speedo/omdr. til gs500 nyt speedo/omdr. til gs500
Hey
Jeg tror nu at jeg har bestemt mig for at stille og roligt at påbegynde min ide om at lave gs'eren lidt mere streetfighter agtig.. planen er at skifte forlygten ud med en mindre og lidt mere fighter agtig en, eller at få en bette styrkåbe på. Og i den forbindelse skal jeg jo af med det gamle speedo og omdrejningstæller, de er alt for store og kluntede! men hva gør jeg? jeg har tænkt på at købe en cykelcomp, men så mangler jeg min omdrejningstæller, ikke fordi den er så vigtig, men er nu meget rart at man kan sørge for at holde rpm's unden en vis grænse når cyklen er kold.
Jeg kunne godt tænke mig sådan noget ala Jan s' http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2008
men min har jo mekanisk udlæsning, eller hva det hedder? det er jo ikke digitalt fra cyklen af og op til speedo/omdr. t. Og så gider jeg heller ikke bruge SYGT meget på et speedementer og omdrtæller når jeg kan få en cykelcomp der kan det meste for 200kr (den mangler jo bare omdrtæller så)
Nogle der har forslag til alternativer, eller andre ting der kan få mit projekt til at lykkedes..?
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
/Jan
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Og ja den er waterproof... Har du mulighed for at maile mig et ledningsdiagram over gs'eren så kan jeg muligvis se om det kan lade sig gøre...
/Jan
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
cyklen skulle gerne blive hævet i denne uge weeee! har revet 14mm af kødbenene, så jeg håber ikke at det bliver for vondsomt
nyt speedo/omdr. til gs500