Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Forkromning) af plast.
  • #1   9. dec 2007 Så vidt vides, kan du ikke forchrome plast. Der findes dog noget chrom maling, men det findes også i mange kvaliteter. Men her er et eksempel..
    (link fjernet)

• #2   9. dec 2007 Hej Steen.

HAr selv tænkt på at det kune være en god ide med chrom maling til en mc. På http://shop.starpaint.dk/ kan man købe det meste af den slags..

MvH - Allan

• #3   9. dec 2007 jeg har undersøgt gud ved hvor mange steder med samme resultat nej man kan ikke lave det så det holder. eller jo jeg fandt et firma på sjælland som kunne lave det men desværre lavede de intet til private.

krom maling på plastik kommer til at ligne lettere mat alu.. i USA kan de dog lave det men det kræver lidt mere end bare maling :o(

jeg ville nemlig selv have haft min kåbe i komplet krom men med det resultat som kunne laves i dk (for private) så ville jeg aldrig blive tilfreds.

ved unik mc lakering i silkeborg har ogs´å prøvet og lave det men han var heller ikke tilfreds med resultatet i forhold til hvordan det egentlig skulle se ud..

• #4   9. dec 2007 Plasten skal belægges med kobber og kan derefter forchromes, jeg har dog min tvivl om hvorvidt det holder, selv på jern skal der kobber på hvis man vil have et resultat der kan holde til at være udendørs. Jeg tror dog ikke det er så nemt at få kobberet til at binde på plast, men jeg har dog ingen erfaring med det.

• #5   9. dec 2007 mange tak for svarene tror lige jeg prøver hos ham Allan R fandt....

• #6   17. jan 2010 hej steen
    forkromning af plast er ikke noget problem og jeg garanterer for en høj kvalitet
    der ligger på 98 % af rigtig krom er i øjeblikket ved at lave en komplet cykel i krom
    har arbejdet med det længe så ved hvad jeg snakker om
    men du kan jo ringe og få en snak på 41827800
    mvh kedde

Kommentér på:
(Forkromning) af plast.

Annonce