{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Ang køb af ny forlygte!!! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Som jeg har prøvet og lave indlæg om før vil jeg meget gerne have min zx7r forlygte til at lysse i begge linser når der er lavt og højt lys på.

Surfede lidt rundt på amerikanske sider og fandt ud af de har det på deres zx7r (åbenbart som standard) som jeg vil have det derover.

Har så fundet en lygte nu på EBAY hvor linserne er helt ens

http://i22.ebayimg.com/02/i/000/ae/f1/24e3_1.JPG

(hvilket de er langt fra på en lygte med 1 linse = høj 1 linse = lavt lys)

http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large_wm/126016.jpg?13-09-2007%2016:01:42

http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large_wm/130700.jpg?18-12-2007%2016:34:30

http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large_wm/120863.jpg?03-06-2007%2020:12:00

Så er spørgsmålet nu.

Kan dette lade sig gøre? at skifte den orginale lygte med den der lygte fra EBAY. Der står den er OEM osv osv. Vil det lave et stort problem med ledninger / electronikken?

Jeg aner intet om det men håber nogle gør. (evt en der er frisk på at hjælpe med betaling)

Mvh.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang køb af ny forlygte!!!
Kommentér på:
Ang køb af ny forlygte!!!

Annonce