Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvide dæksider
  • #1   6. jan 2008 Jeg bruger rensebenzin. I SMÅ MÆNGDER!
    Heller tage dækket over 2 omgange, end at søle det til. Tror ikke det er godt for gummiet.

• #2   6. jan 2008 Brug en masse brunsæbe og lad det sidde i en halv time... det er super godt!

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #3   9. jan 2008 Okay ikke flere gode ider.....

Jeg kører selv amerikaner bil og jeg har også haft en gammel Harley og dertil er det jo pænest med hvide dæk sider så tro mig jeg har stået og kørt den blå farve rundt på hele dækket med rense bezin og sprit MEN MEN MEN MEN en dag snakkede jeg med en mekanikker om problemet, han grinte helt vildt af mig, for den blå beskyttelses farve er vand opløseligt man skal bare bruge rigtig varmt vand næsten kogende og så en lille smugle sæbe i, så vasker man det bare af med en børste såre simpelt er det
    MVH Lars

• #4   9. jan 2008 Lars> Hvis du kigger på Amanda's mc, så kan du se at det blå beskyttelseslag er væk. Jeg vil tro hun mente, hvordan man holder de rene for skidt og oliestænk.
    Jeg fik selv mit beskyttelseslag af med varm sæbevand.

/Jan

Kommentér på:
Hvide dæksider

Annonce