1.979 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
7. dec 2005 Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
pazzo vs titax vs noget andet {{forumTopicSubject}}
jeg skal ha` mig et sæt korte grebklinger til min R6 men jeg har ladet mig fortælle at titax er et bedre fabrikat end pazzo . der er tilsyneladende kugleleje i justeringen på titax på pazzo køre den råt på aluèn .
er det korrekt opfattet !!.
og er der evt andre mærker der er værd at kigge efter .
link til div vil være en lækker detalie . helst i udland da de jo ER billigere der .
mvh chris
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 811
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
de har vist ikke til min endnu
håber sku nogen på ebay så har dem .
tak for jeres svar her . det lader til at i siger titax !!
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 72
Lagde godt nok ikke lige mærke til det med at de kørte i den "rå" alu??..
En ting jeg nok ikke behøver at fortælle dig, er at man lige skal være opmærksom på told og skat ved køb uden for EU.. kvajede mig lidt, så mine blev sgu lidt dyre....
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
men jeg køber kun inden for eu .
k1 . mange tak for link .
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 248
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
nogen der ved hvor de kan findes ??.
jeg vil da lige se priserne på dem om ikke andet .
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 565
http://www.vmax-mek.com/index_en.html
http://www.louis.de/_109384906611157d24551e99b2f3a0a7ef/index.php?topic=list
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
Tvivler sgu på det ligefrem er nødvendigt med kuglelejer mm i grebene...
pazzo vs titax vs noget andet