{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Rear Hugger/skærm effekt {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har erfaring med en (rear) hugger, skærm? Tager den en god del af opsprøjt, skidt og møg osv, eller er den mest til pynt?
Cyklen er en nyere SV650. Jeg kører ikke langture i al slags vejr (endnu), men vi går jo nu ind i efterårssæsonen med våde og ofte mudrede veje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rear Hugger/skærm effekt
  • #1   21. sep 2020 På min DUKE 890R har den ingen effekt - udover udseendet...

  • #2   21. sep 2020 Jeg kører med noget i stil med sådan en her.
    Den tager det der bliver kastet op på bagsædet og i nakken på en.
    Dem lodret over hjulet holder mere cyklen end føreren ren.
    Jeg har både en over og bag hjulet. Man ku få en der gik over hele hjulet men den så grotesk ud på billedet, og jeg vasker og smører alligevel jævnligt så er fint tilfreds. Og ren på ryggen


    profilbillede
  • #3   21. sep 2020 Huggeren har til formål at beskytte bagdæmperen lidt bedre for snavs mv. og det gør de rigtig godt

  • #4   22. sep 2020 Tak for svarene. Bagdæmperen er i forvejen noget beskyttet af et stykke plastik, der ser ud til at beskytte noget bremsemekanik el.lign mellem baghjul og motor og som næsten når ned til bagsvingeren.

    Til L: Du bruger altså ikke en den type hugger, der sættes på den forreste del af bagsvingeren i forbindelse med kædeskærm osv? Jeg får ikke brug for typen, der vender bagud, som på billedet, så længe jeg bruger den originale bagskærm og nummerpladeholder.


  • #5   23. sep 2020 Har den normale skærm på svingarmen der beskytter dæmperen osv fra dækket.
    Men har barberet måsen på hende så for hun ik ska sprøjte for meget har jeg sat den på


Kommentér på:
Rear Hugger/skærm effekt

Annonce