{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toning af kåbeglas
  • #1   28. jun 2004 Tja dem jeg har købt min cykel af har tonet kåbeglasset. Jeg er ikke helt sikker på om det er malet(det var blinklysene!!!) men ud over det ser godt ud er det total ubrugeligt.

  • #2   28. jun 2004 Man kan købe mange forskellige kåbeglas der allerede er tonede. Et par af de store navne er MRA og Puig

    De kan begge købes gennem www.louis.de

    Det ser rigtig godt ud på mange cykler, og hvis det er en racer agtig cykel, skal du jo alligevel ikke se gennem glasset. Jeg har netop købt en Puig til min Ducati, og det kan bestemt anbefales.


  • Casper  J
    Casper J Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   28. jun 2004 Tak for de hurtige svar. Ved godt man kan købe tonede kåbeglas. Men hvis man kan lave noget tilsvarende selv, var det jo sjovt at prøve.

  • joachim f
    joachim f Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   28. jun 2004 man kan få noget tonings-pray! prøv hos bilXperten eller lign.

  • joachim f
    joachim f Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   28. jun 2004 pray = spray smiley

  • #6   29. jun 2004 Har prøvet at tone blinklysglas med motips spraydåse-toner. (kan købes billigt hos t-hansen) Det har en tendens til at løbe sammen i hjørner, så kunne forestille mig det ville være svært at kontrollere på et kåbeglas. Selvfølgelig er det ikke umuligt smiley

    Jeg ville købe en meget fin sandpapir og slibe det forsigt men jævnt på bagsiden, og så spary det liggende vandret.
    Hvis nu det skulle gå helt galt kan du jo slibe toneren af igen. Det er faktisk muligt at lave en "højglanspolering" af et kåbeglas og der ved fjerne ridser (og maling) altså processen med finere og finere sandpapir og så ståluld osv.

    Alternativet er selvfølgelig film, men har ikke erfaringen med det. Skulle dog ikke være så svært.

    Håber det giver dig lidt mere...

    Kasper


Kommentér på:
Toning af kåbeglas

Annonce