{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

kenneth d
kenneth d
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

billige kåbedele fra hongkong???? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. jeg har set at man på ebay.com kan købe komplete kåber fra hongkong (motofansclub) der ligner org.. eller andre med moto gp logoer o.s.v.
mit spørgsmål er så om der er nogle der har erfaringer med lige den slags kåber? er det noget lort???? eller er de gode nok til prisen, som er omkring 4000kr til min gsxr 600 k7 ........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billige kåbedele fra hongkong????
  • #1   3. feb 2008 http://stores.ebay.com/motofansclub_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ0QQftidZ2QQpZ4QQtZkm

Sindsyge priser og det ligner kvalitet en eller anden må da prøve at bestille.

• #2   3. feb 2008 Husk lige at lægge told og moms til prisen inkl fragt.
    Det bliver garanteret opsnappet i tolden.

• #3   3. feb 2008 min makker har lige bestilt et sæt men får det først send om ca 4 uger da de har nytår der over fik han fortalt så der går lidt inden jeg kan fortælle hvordan kvaliteten på det er
    men følg med på han profil vis det er, det er den her

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19533

men som sagt går der imellem en og to måneder inden der kommer billeder og komentar på det

• #4   3. feb 2008 og sten
    han har lavet an aftale med ham der over at han ligger en kvitering i på det halve beløb, så vis den bliver taget i tolden skulle regningen ikke være så stor

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    mar 2007

#5   3. feb 2008 jeg har læst lidt på nogle engelske sider, og ifølge hvad de siger så skal det lidt tilpasning til, nogle af hullerne skal bores ud. men til den pris, så kan det jo også lade sig gøre.

men man skal jo huske farven på tanken og e.v.t.. fælgene.

• #6   3. feb 2008 har læst en del om dem på amerikanske sider. Det er glasfiber dele og ikke plast som de originale.
    De passer ikke 100% men kræver lidt tilpasning samt boring af huller. Og lakken er pænest på >5 meters afstand.

Men har da selv overvejet det, det er jo billigt. Når man man husker tank og fælge.

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    mar 2007

#7   3. feb 2008 nej det passer ikke helt lasse h.
    hvis man læser på siden (ebay) så står det hvilket matriale det er lavet af, High grade ABS plastic.
    så kan det godt være at lakken er noget lort, det er lidt svært at se på et par billeder. men jeg ved jo heller ikke om det er noget ordenligt plastic

• #8   3. feb 2008 OK kiggede lige på linket. De skriver godt nok ABS plast på den, men de fleste andre er lavet i fiberglas, ihvertfald alle dem jeg har fundet til min.

• #9   3. feb 2008 Nu ved jeg at jeg at jeg bliver gennemhullet. og er jo nok nød til at gå i flyverskjul om lidt....:-)

meeeeen når det er en billig producerert mc fra kina er det noget lort ( pris og kvalitet og alt det der) og det skal man holde sig fra
    men når det er billig produceret mc-dele fra kina er det super . og interessen er stor ..

nu er jeg ikke selv super tilhænger af kina cykler men syntes da de er fine
    jeg kan ikke lade være at trække på smile båndet

jeg siger bare pas på de går sikkert i stykker og er noget være lort og det er kopi af de kendte osv osv
    HA ha ha ha ha

nå vi har jo kun det sjov vi selv laver og ironien i det er jo meget god.

• #10   3. feb 2008 Jeg har lige fået mit det kåbe sæt hjem som JayKay linker til. Jeg må sige at det er udemærket kvalitet, prisen taget i betragtning...

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    mar 2007

#11   3. feb 2008 ok musse det kræver lige et par billeder

• #12   3. feb 2008 Jeg har desværre ikke noget Digicam. Men jeg kan måske skaffe et til imorgen.

• #13   4. feb 2008 Musse--> hvad kom du af med i alt, med told og moms? har du monteret det?

• #14   4. feb 2008 Alt i alt med told, moms, skat og afgift kom jeg af med 4050kr. Jeg har ikke monteret det endnu, da min cykel stadig står hos mekanikker efter et styrt i efteråret. Men lige så snart den er kommet hjem bliver det smidt på og så kommer der billeder...

• #15   4. feb 2008 damn det var godt nok billigt! hvordan er den generalle kvalitet i forhold til original kåben? samt hele kvaliteten? og hvor lang var leveringstiden?

• #16   4. feb 2008 Altså kvaliteten på selve kåben virker faktisk overraskende god, men der er dog stadig nogle steder hvor der skal bores lidt op osv.
    Men lakeringen lader noget tilbage at ønske. Den er pæneste på 1 meter og derover. Der er små bobler nogle steder, men det er ikke så slemt.
    Nu bestilte jeg jo i starten af december, så leveringstiden blev jo forlænget lidt af jul og nytår. Men fra jeg bestilte til den var i DK gik der en lille måneds tid.

Kommentér på:
billige kåbedele fra hongkong????

Annonce