3.111 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hvorfor er lakeringen blevet dårlig??? Hvorfor er lakeringen blevet dårlig???

Ja så blev mc'en endelig lakeret, men det er bare blevet så dårligt at jeg ikke gider vise det til nogen.

Farven er fed nok, men der er bare fuld af lis'som små huller i lakken. ikke skidt eller bobler, men små huller der ikke er fyldt op med klar lak...hvad kan det være.

Jeg er sq da halv skuffet over ham der har lakeret det...)-:

Er der nogen der ved hvorfor den er blevet sådan og om man kan gøre noget, som f.eks. give den mere klarlak, eller om den bare skal omlakeres?

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5405

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er lakeringen blevet dårlig???
  • #2   19. mar 2008 dårlig affedtning evt . der er da ingen tvivl om at hvis du har betalt for det der så skal du henvende dig til manden og kræve det lavet om .

• #3   19. mar 2008 Beklager Kevin

-du har nok været for nærig i det valg af maler. Egentlig burde han lave det om, men du har vel næppe et stykke papir fra ham????

• #4   19. mar 2008 Det er silicone pletter, det tyder på dårligt forarbejde af din lakerer.

Jeg er maler til daglig, og jeg kan kun sige at det ville ikke ske for mig, er det en lærling der har lavet det for dig??

Normalt giver man en støvegang med basefarven, dette gør man for at eliminere netop silicone i overfladen, noget som burde være vasket af inden lakering, men der kan dog godt sidde lidt tilbage det fjerner man ved støvegangen.

Der er kun en ting at gøre, det skal slibe helt ned og omlakeres, det er meget vanskeligt at fjerne silicone kun ved at slibe i lakken, fordi i bunden af pletterne er der næsten ikke noget lak og ligeså snart man nærmer sig bunden af pletterne med sandpapiret vil du i 99% af tilfældende slibe igennem til basen, og så er det en OM'er

Kom til KBH, så skal jeg vise dig hvordan det skal laves.

Thomas

• #6   19. mar 2008 jeg ville aldrig aflevere sådan noget, heller ikke selvom vedkommende havde pruttet prisen helt i bund, så ville jeg hellere sige nejtak end jeg ville aflevere sådan engang hønselort.

Den maler har jo absolut ingen faglig stolthed............DET ER EN OM'ER
    (og det skal gå stærkt)

Thomas

• #7   19. mar 2008 som Knud siger. Man får tit hvad man betaler for. Det er en hård måde at lære det på men tit en god måde. :O(

Det er noget vi alle (mange) har prøvet - om det er krom, maling, eller andet er lige meget. Tit skal man bare finde en man kan forlange og forvente et ordenligt arbejde af og så "bare" betale.

Træls......

• #9   19. mar 2008 det er en ommer
    nu er jeg vvser og hvis jeg skulle lave noget billigt for nogle og der var noget af det jeg havedet lavet der feks. dryppede eller noget i den stil, ville jeg da ogs lave det om det kan man da ikke aflevere som håndværker om det så er billigt eller med papir

• #10   19. mar 2008 Hej Kevin, nu ved jeg ikke vor du har fundet den klat maler, men prøv MP autolak i Aabenraa ham bruger vi i firmaet og det er perfekt HVER gang.

• #11   19. mar 2008 Manden var blevet anbefalet af én af mine "harley makkere", som selv er meget pertentlig, han fik 2mdr og satte selv prisen. Jeg har ikke pruttet eller hundset med ham.

Der er ingen der behøver at have ondt af mig, for som claus peter siger, så havde jeg tænkt på MP eller Kaas i rødekro, men var aligevel for nærig.

Nu prøver jeg bare at finde en løsning, og det lyder som omlakering og det bliver ikke hem her der får lov til det!!!

• #13   19. mar 2008 rigitg Johan P: Høre også om folk der køber mc til en formue men vil have mega billigt olie eller oliefilter osv. Det hænger sku heller ikke sammen.... spar de rigtige stder.

• #15   19. mar 2008 Det er muligt, men enten kan man lave sit lort ordentligt ellers skal man la' vær'.

Jeg laver også "ting" billigt for folk, men jeg afleverer aldrig noget hvor jeg ved det er noget lort!

Hvis folk så siger det skal være billigere kan de bare lave det selv, jeg laver ikke klydt, og sætter feks ikke vandhaner op hvis kunden har købt focus i jem&fix.

Man har sq ansvaret for sit eget arbejde!

• #16   19. mar 2008 Frøken T, det ser ikke ud til at du kommer til det!

• #17   19. mar 2008 Kevin mit råd - tag MP autolak i Aabenraa, Kaas er fin nok,men men men ja..det er min holdning.

• #18   19. mar 2008 Ja jeg kan jo køre forbi og se hvad de skal ha' for det!

• #19   19. mar 2008 Tjaeeeee, man kan jo også henvende sig til manden og spørge om han selv er tilfreds med det arbejde han har udført... Hvis han bare har en smule stolthed over sit arbejde laver han det vel om.

• #20   19. mar 2008 Jesper, tror du han kan???

• #21   19. mar 2008 Jeg fik i sin tid også min cykel lakeret hos MP i Aabenraa og var 100% tilfreds med både pris OG kvalitet... kan kun anbefales,

• #22   20. mar 2008 Det ved jeg ikke. Kender ikke manden, men han kan vel selv vurdere om det er sådan hans bedste arbejde er eller ej.

• #23   20. mar 2008 Bo ahahahaah den går vist ikke(-;

• #24   20. mar 2008 Er det som vi har gættet silicone pletter, så laver han det helt sikkert om. det er bare for ringe han ikke har set det selv. Det kræver at han sliber den ned ny base og klarlak, og så er der nogle små ampuller man kan hælde i malingen så det ikke sker (skal passe på om man stadig kan det nu basen er på vand).

• #25   20. mar 2008 Det jeg ikke forstår er bare, hvor kommer det der sillicone fra???

• #26   20. mar 2008 Jeg gætter på at du vokser din cykel ind imellem, og det er tit i voksen...

• #27   20. mar 2008 bo det er het i orden, tak for rådet(-:

Kommentér på:
Hvorfor er lakeringen blevet dårlig???

Annonce