945 visninger
|
Oprettet:
Lakering. {{forumTopicSubject}}
Går og overvejer at omlakere min Kawa ,da den har lidt små ridser. Men jeg har ingen anelse om hvad farve jeg skal vælge. Nogen der har nogle bud??
Se mcén på min profil..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Rød der hvor den nu er lilla/blå
og behold den grå farve, evt i en tone mørkere
/
Jesper
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 256
Venlig hilsen Simon.
Og som sagt så er det jo bare min mening.
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
Jens-H
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 55
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.171
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.140
Lakering.