568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Led blinklys, er de dårligere... Led blinklys, er de dårligere...

end de orig. der sidder som stock fra fabrikken? Har læst et sted at de mini blinklys er generalt dårligere men hvad med diode/led? ....Synes bare det er ikke så lækker at se på de store appelsiner smiley ..... hvad mener i? og hvad vil i evt anbefale til min cykel?

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Led blinklys, er de dårligere...
  • #1   23. mar 2008 LED lyser kraftigere end alm blinklys. Desuden dør dioderne heller ikke som de alm blinklys gør.

• #2   23. mar 2008 Jeg har lige skiftet til mini LED blinkere på min mc og de lyser helt fint. Jeg bøvlede lidt med at få dem til at blinke i det rigtige tempo da de modstande der var med ikke var store nok. Jeg købte en blinkrele som var beregnet til LED blinkere til 199kr og så virker det bare.

• #3   23. mar 2008 Carsten O, dvs der skal 'EN' blinkrelæ til pr. sæt eller det er til alle fire?

• #4   23. mar 2008 Det er slet ikke sikkert det er nødvendigt at skifte dit rele, hvis du får de rigitge modstande med dine blinkere kan det sagens fungere uden. Et blink rele styrer iøvrigt alle blinkene.

• #5   23. mar 2008 cool

• #7   24. mar 2008 I skal virkelig sikre jer, at I får noget ordentligt.

Jeg spenderer ca. 50000 km på landevejene pr år, og hold op, hvorsr ser jeg , mange nærmest usynlige miniblinkere!

• #8   24. mar 2008 LED er fremtidens lyskilde. men helt godt til blinklys er de ikke.
    LED's udvikler typisk 25 gange så meget lys som en pære på samme antal watt.
    typisk er det vel 21 watt pærer der bliver brugt i blinklys. det svarer så ca. til en 1 watt LED.
    det overaskende er så at det typisk er det antal watt som diodebaglygter har. og blinkerne meget meget mindre.
    altså er der simpelthen for lidt lys i mange modeller. (en 1watt LED er en kæmpe krabat med separat køleplade)

Kommentér på:
Led blinklys, er de dårligere...

Annonce