Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omlakering
  • #1   1. apr 2008 Hvis det er ordentligt lavet er det MEGET billigt.

• #2   1. apr 2008 Umiddelbart lyder det billigt. Men det kommer jo an på kvaliteten af arbejdet.

• #3   1. apr 2008 Nu er der jo ikke voldsomt meget at male på sådan en chopper, men lyder alligevel som en okay pris.

• #4   1. apr 2008 Hvis han ved hvad han laver, er det super billigt

Det du nævner her tager jeg ca 5000.- for at lave.

Thomas

• #5   1. apr 2008 Det er billigt jeg gav 3000 uden papirer og det har så fået 4 gange klarlak også

• #6   1. apr 2008 Undskyld jeg griner lidt,,,, men det er tit jeg læser at nogle brugere herinde siger at deres nylakerede dele har fået x antal gange klarlak.

Jeg er maler til dagligt og tro mig når jeg siger at hvis nogen siger den har fået flere end 1-2 lag klarlak, taler maleren kunden efter munden.

Jeg kan lakerer en mc stump med et lag klarlak, og der er ingen der kan se om den har fået 2, 3, eller 4 lag klarlak. Det kan kun ses om den har fået flere gange klarlak, når den poleres op igen.

Thomas

• #7   1. apr 2008 Jeg har lige splittet min RF'er ad idag for at sende den til maler.
    Kåbe, skærm, kæde skærm, hele bagenden og tanken.
    4500,- for blå metallic.
    Ok pris synes jeg selv.

• #8   1. apr 2008 Hvis det er "din" maler og du kender kvaliteten på hans arbejde, så er det dælme en fin pris som de andre skriver, men er det en som kender en som kender en hvis fars onkel engang har været maler hvor så hans fætters søn's bedste vens mors søn's bedste vens fars søsters mand er maler og bare laver et kanon arbejde, så ville jeg nok finde en anden

• #9   1. apr 2008 Jeg må lige tilføje, at jeg har aldrig lavet de julelege med at sige den har fået mere lak end den i virkeligheden har fået.

Jeg synes ikke det er nødvendigt at lyve omkring den slags, bare resultatet er som kunden ønsket det.

Thomas ( der gerne lave sit arbejde om, hvis kunden ikke er tilfreds)

• #10   2. apr 2008 tak for jeres kommentar... jo jeg kender maler'en.. og kvali'en er mega god.. farven er sort MEGET sort.. og jo den skal kun have 2 lag lak mere end det er unødvendig for den slags sort..

srn pdrsn *Jeg ved hvor SKIPPER BENT er*

syg kendskabs tekst.. den gemmer jeg..

• #11   2. apr 2008 jeg gav 7000 for at få min malet også fælg der var 22 dele. kan se du har ikke så meget så tror også det er billigt

• #13   2. apr 2008 Gav 7500 for at få malet min, men det er også med flammer. Men alligevel så er det du siger meget billigt. Nu er det så på tide at du laver lidt reklame og fortæller hvor det er....

Kommentér på:
omlakering

Annonce