Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder sæder
  • #1   15. apr 2008 læder suger vand..

• #2   15. apr 2008 Morten har ret.

Bliver der virkelig vådt, tage det lang tid om at trøøre igennem.

På den anden side, det er meget rarere at sidde på end plast.

Et godt kompromis kunne være at overtrække det eksisterende sæde med alcantare. Hvis du fjerner plastovertrækket, skal du lægge en urindug under, da alcantare ikke er vandtæt.

Alcantare er et ekstremt slidstærkt tekstil, der føles meget i retning af ruskind. Du rengør det med ved at børste med sæbevand og skylle sæben af. Stoffet er tyndt og tørrer meget hurtigt.

• #3   15. apr 2008 okay... en mulighed.. men hva nu hvis jeg gir det en omgang nanocover, så vandet præller af istedet.. ?

• #4   15. apr 2008 Alcantara. Det holder, og kan fåes i fede faver. Og så holder det røven fast.

• #5   15. apr 2008 ved ikke om det er en dårlig kvalitet alcantara vi fik købt, men vores 2 år gamle sofaer er ved at fnulre fra hinanden.. og det er absolut ikke fordi de er købt for billigt smiley

• #6   15. apr 2008 Ja det har jeg sku' aldrig hørt om alcantara. Det bliver også brugt på nogle bilsæder.
    Er du sikker på at den møbel sælger ikke bare har sagt "Jamen det her, er lig'så godt som alcantara"
    For der findes et hav af alcantara efterligninger, som de "Påstår" er ligeså godt.

• #7   16. apr 2008 Jesper:

Det forstår jeg heller ikke.

Vi har 6 spisestuestole, der efterhånden er 20 år gamle. Der er sort alcantara på sæderne, så alt kan ses. Der er ikke den ting ungerne ikke har spildt på dem og jeg har ikke tal på, hvor mange gange de er blevet skrubbet rene igen. Nyrengjorte er de helt som ny:-)

Kommentér på:
Læder sæder

Annonce